یا مهدی (عج)

یا مهدی (عج)

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

یا مهدی (عج)

مهدیا هر طرفی در طلبت رو کردم

هر چه گل بود به عشق رخ تو بو کردم

آفتابا سر شیعه دل خسته بتاب

تا نگویند که بیهوده هیاهو کردم

اللهم عجل لولیک الفرج

برای سلامتی وظهور آقا امام زمان (عج)صلوات



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت21:13---5 خرداد 1393
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم.
پاسخ:اللهم عجل لولیک الفرج


Kh
ساعت18:50---4 خرداد 1393
دوباره سلام پسر گلم

وبتون خيلي سخت باز ميشه

من دوست دارم تند تند بهتون سربزنم ولي

گاهي وبتون باز نميشه
پاسخ: همین که به من سر می زنید بریم کافیه


kh
ساعت14:38---3 خرداد 1393
سلام آقای امیرمحمدگل

سرباز کوچیک امام زمان

وجودتون باعث افتخاره

خیلی وقته لینک شدید عزیزم

با دل پاکت التماس دعا
پاسخ:ممنون خانوم معلم که به وبلاگم سر زدید ما محتاجیم به دعای شما


مهران
ساعت19:14---2 خرداد 1393
اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم



اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:ممنون از حضورت در وبلاگم


m
ساعت16:40---2 خرداد 1393
میگویند جمعه می آید ...

آری ، روزی که بازار تعلقات دنیا را تعطیل کنیم ؛

او خواهد آمد ...!

التماس دعا...


پاسخ:ممنون از متن زیبا تون آبجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرمحمد جمعه 2 خرداد 1393 ادامه مطلب